DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

OK LLIGA FEMENINA

El femení del Vilanova guanya al Bigues i Riells


Llorenç Mateo Vilanova i la Geltrú

23-03-2013 23:08

Les vilanovines surten de la zona de descens, a l'espera del que faci el Cerdanyola

Pati Miret

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

L'equip femení del CP Vilanova va guanyar per 1 gol a 3 al Bigues i Riells en el partit corresponent a l'OK Lliga femenina disputat aquest divendres al vespre.

Les vilanovines ja van marxar al descans amb avantatge de 0 gols a 2, gols marcats per Pati Miret i M. Guerra. A la segona part el Bigues va escurçar diferències amb un gol de penal obra de Vanessa Garcia. A manca de cinc minuts pel final, Clàudia Miret marcava el tercer i definitiu gol del Patí.

Amb aquesta victòria el Vilanova surt de la zona de descens a manca del que faci el Cerdanyola, avui contra el Voltrega. A l'hora de fer aquesta crònica el Voltregà dominava clarament el partit.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.