DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

REGATA

El Club Nàutic Vilanova acull la Regata Creuers President


Redacció Vilanova i la Geltrú

26-03-2013 2:52

La propera cita, el 6 d'abril amb el Trofeu Axa Primavera

Foto de família dels participants

Dissabte 23 de març es va disputar la tercera a prova del Trofeu President en aigües properes a Vilanova. El total de participants van ser 31 vaixells.  En un principi, totes les previsions meteorològiques no donaven gaire vent però ja a les 10 del matí va començar a bufar un ponent de força 4-5 que va fer que la regata fos molt interessant i ràpida. Els guanyadors del Trofeu varen ser El Estupendu, de Miquel Barceló (A1); Jabato, de Sergi Llambrich (A2); Snooker Uno, de Luis Guerrero (B); i l’Illa, de Francesc Llambrich (Promoció). 

La propera Regata serà la sisena edició del TROFEU AXA PRIMAVERA, que patrocina Vima Gestió i Assessorament SL, els dies 6 d’abril, 4 i18 de maig.

D'altra banda, el Club Nàutic Vilanova, a través de la seva Secretaria Esportiva acaba de posar en marxa la seva Escola de Creuers amb un total de 6 embarcacions, del tipus J80, una de les embarcacions més ràpides i divertides del moment.  www.cnvilanova.cat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.