VÈ PREMI SALVADOR ARMENDARES
02-04-2013 20:46
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Jurat, format per persones independents i de la societat civil de Vilafranca, va decidir premiar a Ràdio Vilafranca per la trajectòria d’aquest mitjà de comunicació en català d’àmbit local i comarcal que durant 31 anys ha portat la informació i l’entreteniment a la comarca. També es remarca que “per ella hi han passat molts professionals i també molts col·laboradors que l’han fet una ràdio molt pròxima a la gent”. Finalment el Jurat també va destacar que “és un mitjà plural, participatiu i proper”.
L’entitat guanyadora ha estat escollida a partir dels valors que es volen destacar amb el Premi Armendares, destacant la voluntat de premiar a una persona o entitat que es caracteritzi per la seva acció social, esportiva o cultural en defensa del Penedès, Catalunya i la llibertat. La concessió del premi serveix per recordar la figura del doctor Armendares qui va ser regidor i diputat d’ERC durant la República.
El Vè Premi Salvador Armendares serà lliurat en el marc de la Nit de la República 2013, al teatre municipal Cal Bolet el divendres 12 d’abril a partir de les 21 hores després d’un sopar i actes musicals i teatrals i que serà conduit per l’actor Jemi Paretas. Qualsevol persona pot assistir a l’acte fent una inscripció al correu electrònic vilafrancapenedes@esquerra.org, i fent una col·laboració de 10 euros.
Jordi Rosell, president d’ERC-Vilafranca, va destacar que “per ERC és un acte molt especial i més aquest any amb el procés cap a la independència en marxa, uns objectius que segueixen la línia històrica de compromís amb el país de gent com el doctor Armendares”.
JURAT DEL PREMI SALVADOR ARMENDARES 2013
Ramon Arnabat, president de l’Institut d’Estudis Penedesencs
Dolors Olivé membre de la Junta d’Òmnium Cultural a l’Alt Penedès
Montserrat Socias, pintora
Joan Rios, Ampert
Quim Jubert, Llibreria La Cultural
Carla Sanmarin, periodista
Carles Adell, expresident dels Xicots
Jordi Rosell i Perelló, president d’ERC-Vilafranca
PUBLICITAT
PUBLICITAT