Vegueria del Penedès

97A SETMANA DE LA GENT GRAN DE SANT SADURNÍ

'Mai és tard', èxit del teatre de la Setmana de la Gent Gran


Redacció Sant Sadurní d'Anoia

07-04-2013 20:21

Dimecres passat els avis van fer la tradicional caminada popular

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Una sala d'actes del Casal d'Entitats plena de gom a gom va acollir aquest dijous al vespre l'obra de teatre De boca en boca, del grup de teatre sadurninenc 'Mai és tard'.

Aquest és un dels actes de la 97a setmana de la Gent Gran de Sant Sadurní, que organitzada per la regidoria d'acció social i la Comissió de la gent gran mobilitzen aquests dies els avis i àvies de la vila.

Caminada popular

El dimecres ja havia tingut lloc la tradicional caminada popular, que enguany arribava a l'onzena edició. Una setantena de persones es van reunir a la plaça de l'Ajuntament i van caminar pels carrers de la vila, seguint el recorregut de la Timba, acompanyats pel regidor d'acció social, Francesc Sáez, que va gaudir amb els avis d'un magnífic dia de sol.

En arribar a la plaça Montseny, final del recorregut, els avis van poder prendre un esmorzar saludable i intergeneracional, ja que l'alumnat del curs del PTT Mancomunitat de l'Alt Penedès d'auxiliar d'Hosteleria, cuina i càtering, els va preparar un pica-pica, sot la supervisió d'en Jaume Agustí d'El Picarolo, un dels cuiners que participa com a professor dels mòduls professionals i cedeix la seva empresa per fer-hi pràctiques.

Els avis van elogiar la professionalitat dels alumnes del PTT, un projecte organitzat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya juntament amb la Mancomunitat de Municipis de l'Alt Penedès i compta amb el suport de l'Àrea d'atenció a les Persones de la Diputació de Barcelona.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.