DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CAP ALT PENEDÈS

El PSC de Vilafranca farà un seguiment d'aprop al nou servei d'urgències d'atenció primària


PSC Vilafranca Vilafranca del Penedès

14-04-2013 20:55

Els socialistes vilafranquins faran un seguiment d'aprop per tal de què aquest canvi no suposi una retallada en el servei

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Davant de l'anunci per part del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, dirigit pel conseller Boi Ruiz, d'«Ordenació de l'atenció sanitària a l'Alt Penedès» que afecta al tancament del CAP Alt Penedès amb les seves dues àrees bàsiques de salut (Penedès Rural i Vilafranca Urbana) durant els caps de setmana i la ubicació del servei a l'espai de consultes externes de l'Hospital Comarcal de l'Alt Penedès, el PSC de Vilafranca del Penedès estarà atent i expectant al desenvolupament del servei.

És per això que els socialistes vilafranquins faran un seguiment d'aprop per tal de què aquest canvi no suposi una retallada en el servei a curt o llarg termini i perquè sempre es garanteixi les millors condicions d'atenció sense perjudici cap als professionals de la sanitat primària ni tampoc envers als pacients.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.