PUBLICITAT
MARXEM PERQUÈ MARXIN!
15-04-2013 23:24
Més de 500 persones van participar aquest diumenge en la primera marxa pels drets socials de la comarca del Garraf. El recorregut es va iniciar als voltants de les deu del matí al Cap de la Vila, a Sitges. Posteriorment es va passar per Sant Pere de Ribes i l’hospital de Camil, on es va llegir un manifest a favor de la sanitat pública. La marxa, en la que van prendre part nombroses entitats del Garraf, també va arribar fins a les Roquetes i Vilanova, ja cap a les tres de la tarda.
A la capital de la comarca es va llegir un manifest a favor de l’activista Enric Duran, en ordre de crida i cerca per un presumpte delicte d’estafa a entitats de crèdit. Finalment, l’acte va cloure a la plaça de la Vila, on es va llegir un text en que s’encoratjava a defensar els drets socials.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT