PUBLICITAT
FLASH
19-12-2002 7:29
La desena jornada de la lliga va complir tots els pronòstics, ja que els sis equips que integren el grup capdavanter van guanyar els seus respectius partits. El qui va tenir més problemes va ser l'Acción Vertical, que va remuntar un 3-1 a l'Òptica amb dos gols de Bolaño, un de Pomares i un altre de Burgués. Un altre equip que va suar per vèncer va ser la Penya Barcelonista, que va haver d'aturar Soriano per sobreposar-se a l'Auto Bell. La resta de favorits van sumar els tres punts amb certa comoditat, i destaca el gran partit que va completar la Montserratina, que comença a trobar el seu millor estat de forma. En altres partits, l'Altero va guanyar per primera vegada aquesta temporada, ho va fer contra el Forn Sant Onofre per un ajustat 6-5. A preferent, el Qualinova continua imparable i ja suma deu victòries en deu partits.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT