PUBLICITAT
TEATRE JUVENIL
07-05-2013 23:51
Aquest proper diumenge 12 de maig, a les 7 de la tarda, continua la programació d’espectacles professionals a Cal Bolet amb Trau, del vilanoví Guillem Albà.
Després dels èxits assolits amb Sketchofrenia i Flirt, Guillem Albà presenta Trau, un espectacle d’humor, visual, que viatja de la comèdia a la poètica, passant per l’absurd i el teatre de titelles. El muntatge es va estrenar el passat mes de setembre a FiraTàrrega 2012, on va tenir una gran acceptació per part de públic, professionals i premsa. Aquest cop Guillem Albà ens sorprèn amb un espectacle molt visual, tremendament poètic, amb molt poc text i on s’allunya en estil, format i gènere dels seus anteriors espectacles. Trau compta amb una col·laboració de luxe: la sadurninenca Anna Roig (líder del grup Anna Roig i L’Ombre de Ton Chien) que ha estat l’encarregada de la composició de totes les músiques originals de l’obra.
Aquest espectacle està pensat especialment per al públic jove i per això gaudiran d’un descompte especial del 50% els joves fins a 25 anys i també s’aplicarà el mateix descompte amb el Carnet Jove.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT