PUBLICITAT
PATRONAT MUNICIPAL D'ESPORTS
14-05-2013 10:41
Han començat els treballs de construcció de dues pistes de pàdel en l’interior del recinte del Complex Aquàtic, que es posaran en funcionament a principis del mes de juliol. Les noves pistes de pàdel es trobaran en funcionament durant la mateixa franja horària d’obertura del Complex Aquàtic, de 6 a 22,30h de dilluns a divendres, de 9 a 20h els dissabtes i de 9 a 14h els diumenges i festius.
Les persones abonades al Complex Aquàtic podran accedir-hi mitjançant un lloguer durant tota la franja horària d’obertura, ajustant-se als horaris d’accés al centre que els permet el seu tipus d’abonament i amb un descompte sobre el preu general. Les persones no abonades tindran un horari d’accés reduït, de 6 a 16h de dilluns a divendres.
Les reserves per a l’ús de les pistes es podrà fer de forma presencial en el servei d’atenció ciutadana del Patronat Municipal d’Esports, situat a la planta baixa del Complex Aquàtic; telefònicament o a través d’Internet en la web del Complex Aquàtic.
Durant els mesos de juliol i agost es realitzaran promocions en l’ús de les noves pistes.
En l’estand del Complex Aquàtic a les Fires de Maig es podrà ampliar la informació sobre aquest nou servei que ben aviat s’oferirà a la Zona Esportiva Municipal.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT