Vegueria del Penedès

INFANTIL FEMENÍ

Amistós per preparar la temporada vinent entre el CEVG Hipersimply i l'Esplugues


Maria José Rodríguez Vilanova i la Geltrú

20-05-2013 2:14

Acabats els Jocs Escolars, l'equip continua donant rodatge a les jugadores

Imatge del partit amistós de l'infantil femení

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Un cop acabada la competició de l'infantil femení als Jocs Escolars del Baix Llobregat toca començar a preparar els equips que jugaran la propera temporada.

Amb un equip quasi bé nou,l'infantil femení del Club Handbol Vilanova i la Geltrú on la gran majoria de les seves jugadores de la temporada d'enguany pujen a la categoria cadet,han jugat el seu primer amistós amb el Club Handbol Esplugues. Els dos equips  han sortit a la pista amb moltes ganes i molt poca experiencia,donat que la majoria de les jugadores aquest any ,han estat jugant a mini-handbol amb 5 jugadores i era la primera vegada que jugaven a handbol 7.

Tot i això,hem pogut gaudir de un partit amistós,entretingut ,que ha de servir per preparar la temporada vinent per ambdos Clubs.Ll'infantil femení del Club Handbol Vilanova i la Geltrú, que la  estará dirigit per la Eva Bosque a la seva segona temporada,continuará entrenant els dimarts de 19:30 h a 20:30 h i els dijous de 18 hores a 19 hores,al Pavelló del Garraf.

Agraïn la visita del Club Handbol Esplugues, amb qui properament tornarem a retrobar-nos, i a més la setmana vinent, esperem
veure jugar a l'equip cadet femení  en partit amistós, amb la seva preparació del conjunt per la temporada 2013-2014.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.