PUBLICITAT
JUDO
03-06-2013 18:27
El Judo Vilafranca no para, amb dues activitats més per la canalla aquest cap de setmana passat.
D'una banda dissabte, al col·legi Sant Nicolau de Canyelles, va tenir lloc una exhibició de judo per a tots els pares i mares de l'escola, com a festa de final de curs, organitzada per l´AMPA Llacunalba, del centre.
D'altra banda, al pavelló del Bon Pastor de Barcelona va tenir lloc una competició aleví, de caràcter social, però amb un gran nivell i amb molts clubs de tot Catalunya.
Per part del club van participar-hi Òscar Carné, Manel Terraza, Xavier Romeu , Ferran Piloñeta, Adrià Olivé, Adrià Perez, Aleix Bosch i Ivan Moroz. Tots ells van fer una competició molt positiva, obtenint molt bons resultats, i deixant clar que el planter del Judo Vilafranca continua creixent.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT