DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

RECONEIXEMENTS PELS ASCENSOS

El Patí Vilafranca, rebut a l'Ajuntament


Redacció Vilafranca del Penedès

05-06-2013 15:08

El primer equip ha pujat a l'OK Lliga i el filial s'ha proclamat campió de Segona Catalana

Jugadors i directius, rebuts per les autoritats locals

Aquest dimarts 4 de juny a la tarda hi ha hagut la recepció oficial de l’Ajuntament de Vilafranca, encapçalada per l’alcalde Pere Regull i la regidora d’Esports Emília Torres, al Club Patí Vilafranca pels seus ascensos dels seus dos equips sèniors, el 1r equip que ha aconseguir pujar a l’OKlliga, la millor lliga del món d’hoquei patins i els 2n equip sènior que ha aconseguit ascendir a 1ª Catalana.

.
El 1r equip entrenat per Jordi Garcia, ha quedat classificat en 3r lloc de la 1ª Divisió Nacional Espanyola essent també l’equip més golejador de la categoria amb 100 gols. Per la seva banda l’equip de 2ª Catalana ha quedat classificat en 1r lloc del grup 2 de la 2ª Catalana aconseguint l’ascens de categoría i sent, a més, l’equip menys golejat del campionat amb 71 gols. Ara els tècnics del Patí ja pensen en la nova temporada i en poder celebrar més èxits la temporada vinent.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.