DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

BANDES LOCALS

El tercer Fartatderock es trasllada a la Nau del Museu del Ferrocarril


Redacció Vilanova i la Geltrú

06-06-2013 11:28

P-Setas, The Gachises, Random Feelings, Perdón por la invasión, Erase una Hez, i Alpha Incident oferiran sis hores de concert

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El local d'assajos Vilabronx organitza aquet dissabte una nova edició del concerts Fartatderock, un nit de música en viu per promocionar les bandes locals. La tercera edició del Fartatderock es trasllada aquest any a la Nau del Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú.

La proposta d'enguany ha programat sis hores de concert amb els grups P-Setas, The Gachises, Random Feelings, Perdón por la invasión, Erase una Hez, i Alpha Incident. De fet, P-setas aprofitarà per presentar al públic local el seu nou treball discogràfic.

Els concerts començaran a les 22.30 hores i el preu de l'entrada als concerts és de 6 euros, i inclou una consumició.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.