CATAMARANS
12-06-2013 1:47
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Tony Rivas i Laia Tutzó (CNG) s’han proclamat vencedors de la classe Intersèries amb el seu NACRA 17, en la Copa d’Espanya de Catamarans 2013 que s’ha disputat aquest cap de setmana en aigües de Barcelona, aquest és el seu primer títol amb aquesta nova classe olímpica. Per la seva part, Jordi Sànchez (CNG), com a tripulant del canari Miquel Pérez, s’han proclamat Subcampions de la Classe F-18 en la que Philip Griffiths i David Rosel (CNG) han finalitzat en 6ª posició.
La Copa d’Espanya de Catamanrs ha comptat amb la participació de 46 embarcacions diferents classes de catamarà: Classe A, F18 i intersèries amb un total de 9 proves (8 per als Intersèries) realitzades al llarg de tres dies de competició amb molt bones condicions meteorològiques.
Classificació:
Intersèries.
F-18.
PUBLICITAT
PUBLICITAT