EL PENEDÈS AL MÓN
27-06-2013 11:54
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest estiu 2013, el Penedès ja pot oferir postals panoràmiques dels seus paisatges a totes les persones que el visitin. Gràcies a la iniciativa particular de quatre enamorades del Penedès, la comarca ja disposa d’una imatge moderna i atractiva de diferents indrets per visitar, es tracta d’una col·lecció de dotze fotografíes amb el lema Colors Penedès.
Les promotores de la iniciativa, Maria Rosa Ferré i Àngela Llop (fotògrafes), Esther Ribas (artesana i editora de les postals) i Rosa Vendrell (comunicadora) fan una crida a la població del Penedès, perquè compri les postals i les envii a les amistats i familiars, i les convidin a visitar-nos: “Una persona que rebi una postal escrita a mà, és una visita assegurada en un futur immediat”, asseguren.
Sense cap ajut econòmic per editar -les, però amb la il·lusió d’una vintena d’establiments interessats a vendre-les, estan convençudes que les 1200 postals de la primera tirada s’esgotaran aviat, i n’hauran de fer una reedició.
La presentació en societat s’ha fet aquest dimarts al pati del Museu de les Cultures del Vi de Vilafranca, amb una acurada escenografia, notes d’acordió i poesia i un tast de productes Penedès (melmelada, vi i cireres acabades de collir).
PUBLICITAT
PUBLICITAT