PUBLICITAT
MÉS ASSAIG
02-07-2013 20:39
A manca d'un mes per la festa major de Vilanova, els Bordegassos de Vilanova han ampliat el format dels assajos de dimecres. De vuit a nou del vespre faran assaig de canalla i de nou a onze de la nit tindrà lloc l'assaig general.
Aprofitant les vacances escolars, els de groc terrós volen aprofitar al màxim els dies d'assaig per afrontar amb el màxim de garanties possibles els castells de vuit pisos a la diada més important del seu calendari, que enguany serà el 3 d'agost i comptarà amb els Castellers de Vilafranca i la Colla Jove Xiquets de Tarragona.
Els Bordegassos actualment assagen tres dies a la setmana: dilluns (de 19:30 a 21h, canalla i iniciació); dimecres (de 20 a 21h, canalla i de 21 a 23h, assaig general); i divendres (de 22 a 24h).
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT