FESTA MAJOR DE VILANOVA 2013
07-08-2013 22:24
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Cercavila de l'Imaginari va reunir ahir més de 200 nenes i nens en un dels darrers actes de la Festa Major 2013. Els vuit balls que integren la cercavila infantil van sortir de la plaça de les Casernes, a les set de la tarda i van desfilar per la plaça Llarga, els carrer dels Mercaders, la plaça de les Cols, el carrer de Sant Gregori, la rambla Principal, l'avinguda de Francesc Macià, fins arribar a la plaça de la Vila.
Els balls de la Fundació de la Vila Nova, de Miralpeix, de Pescadors, de la Lluna en un cove, de les Coves de Ribes, de l'Arribada del ferrocarril, del Cep i de la Sínia van tornar a recrear llegendes i curiositats de Vilanova i els voltants.
PUBLICITAT
PUBLICITAT