DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

PRETEMPORADA

El segon test, un derbi garrafenc


Redacció Vilanova i la Geltrú

09-08-2013 17:45

El CF Vilanova juga diumenge al camp del Suburenc

Adri Alonso, en una imatge de la temporada passada / Miquel Vall

El CF Vilanova jugarà diumenge el seu segon partit de pretemporada. Ho farà al camp del Suburenc, a partir de dos quarts de vuit de la tarda. Els sitgetans milinen a la Tercera Catalana.

Els de Manel Rodríguez, que van encetar els partits de pretemporada amb una il·lusionant victòria davant el Terrassa per 4 a 2, van suspendre el partit dimecres passat davant el juvenil del Nàstic a causa de la mort de la mare del porter Nito.

La següent cita serà el 15 d'agost a Sant Pere Molanta, on els blaus jugaran un torneig triangular davant l'equip local i el FC Vilafranca. El derbi intercomarcal entre vilafranquins i vilanovins serà el partit inaugural, a les sis de la tarda. El perdedor jugarà a les set davant els amfitrions i el guanyador ho farà a les vuit.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.