Vegueria del Penedès

SUBURENSE

El primer derbi, pel Suburense


Redacció Sitges

09-09-2013 Última revisió: 22-09-2015 18:39

Victòria sitgetana a Ribes, per un contundent 0 a 3

Imatge d'arxiu

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El sènior masculí del CF Suburense ha debutat amb victòria a la lliga de Tercera Catalana. Els homes de Josu Julián han guanyat 0-3 al camp del CD Ribes. Cristian Laguna(2) i Didi han estat els golejadors de l'equip sitgetà.

El proper diumenge 8 de setembre a les 17h, el Suburense rep la visita de l'Olivella.

L'equip filial masculí, entrenat per Manolo Cantos, ha superat per 5-1 el juvenil del Base Vilanova, en un partit amistós disputat la tarda de diumenge al Municipal d'Aiguadolç. Els golejadors locals han estat Jona(2), Cesar, Jordi i David.

El sènior femení també ha disputat un partit amistós, el diumenge a la tarda. Les noies de Xavi Hereu han perdut 1-7 contra el Sant Boi. El gol de les sitgetanes l'ha fet Nuria Cubillos.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.