IMPRUDÈNCIES A VILANOVA
11-09-2013 20:41
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Policia Local ha interceptat en menys de dos dies dos conductors que podrien haver provocat algun accident a Vilanova.
El primer d’ells va ser enxampat la matinada del 7 de setembre, cap a tres quarts de cinc de la matinada, després que una patrulla observés com un vehicle no respectava una senyal d’stop situada en l’encreuament del carrer de la Llibertat amb el de Tetuan.
Els agents van comprovar que l’home presentava signes evidents d’estar conduint sota els efectes de l’alcohol i li van practicar la prova d’alcoholèmia. El conductor, d’origen sud americà, va donar un resultat que triplicava la taxa màxima d’alcohol permesa (0,25), segons apunten fonts del cos. Els agents van immobilitzar el seu vehicle.
La Policia Local ha obert diligències contra l’home per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit. Ara serà la justícia qui decidirà si finalment se li imposa algun tipus de pena.
El segon cas es va registrar el matí del 8 de setembre, durant un control preventiu aleatori a l’alçada del número 175 de la Ronda Ibèrica. En un d’aquests controls, els agents van fer aturar un vehicle i van demanar la documentació al conductor. Davant la seva sorpresa general, però, l’home no disposava de carnet de conduir. De fet, no n’havia tingut mai.
PUBLICITAT
PUBLICITAT