PUBLICITAT
CAMPANYA DE CONSUM
18-09-2013 15:16
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Vilanova i la Geltrú ha dut a terme durant el mesos de maig i juny d'enguany una campanya informativa a entitats financeres de la ciutat. Al llarg d'aquesta campanya s'han visitat un total de 50 entitats.
Les principals incidències que ha mostrat aquesta campanya son que 34 entitats no complien les directrius legals sobre informació de productes financers de risc, mentre que 24 no disposen d'un telèfon gratuït d'atenció a les reclamacions. També s'ha detectat que cinc entitats no disposen de fulls de reclamació o denúncia, mentre que 8 no exhibien el rètol anunciador de l'existència d'aquest fulls. Així mateix, 17 entitats no tenen a disposició dels clients el tipus d'interès, mentre que 19 no tenen a disposició dels clients les comissions actualitzades. Finalment, la campanya informativa també ha detectat que set entitats incompleixen la informació sobre equips de video gravació, i que quatre no disposen de senyalització i cartells en català.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT