DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Clos i Acebes polemitzen sobre la reforma del Codi Penal


L'Hora

16-01-2003 7:29


L'alcalde de Barcelona, Joan Clos (PSC), no va tenir ahir pèls a la llengua per carregar contra la reforma del Codi Penal del PP davant del mateix ministre de l'Interior, Ángel Acebes. Tots dos mandataris van coincidir a Madrid en la presentació dels X Jocs Mundials de Policies i Bombers que se celebraran aquest estiu a Barcelona, i Clos no va tenir cap inconvenient a afirmar davant el ministre que és «un error» centrar la reforma del Codi Penal en la presó exclusivament. En el seu parer, és «molt més important» potenciar la rehabilitació i la regeneració dels delinqüents amb mesures de despesa pública. Per la seva banda, el ministre de l'Interior tampoc no es va quedar curt, i va respondre a Joan Clos amb ironia: «Si és veritat que s'ha de lluitar contra la delinqüència, però no pas per anar a la presó, ja m'explicaran aleshores on han d'anar».

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.