PUBLICITAT
FLASH
17-01-2003 7:30
Canviar el concepte d'estalvi fins ara tingut per bo pels catalans, canviar el sentit de la propietat, canviar la família típica, apropar la política i l'administració als ciutadans a través dels ajuntaments, canviar el mapa i canviar l'Estatut per fer-ne una carta de drets dels catalans actuals. Pasqual Maragall es veu president de la Generalitat i augura una «edat d'or» de la Catalunya autònoma, governada pels que fa 120 anys que esperen fer-ho referint-se al corrent catalanista i d'esquerres que arrenca d'Anselm Clavé, al segle XIX. Tot això ho va dir ahir en una conferència titulada 2003, preparats per governar Catalunya .
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT