DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FUTBOL 7

La Supercopa del Garraf ja té finalistes


Redacció Vilanova i la Geltrú

09-10-2013 10:00

Sport Bar Sitges-Exteriors Piscines i Bar La Penya Sitges juguen la final aquest dimecres

Els Alumnes Obrers, escenari de la final

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

L'actual campió de Primera Divisió, SPORT BAR SITGES-EXTERIORS PISCINES , va aconseguir la seva plaça per la final desprès d'imposar-se al CAUE-1001 NITS D'ISTANBUL en la tanda de penals , ja que el partit va finalitzar amb el resultat de 3-3.

En l'altra semifinal BAR LA PENYA SITGES es va imposar a AMIGOS DE ZIZOU per 2-0 , complint amb els pronòstics que feien preveure una final sitgetana.

La final i el partit pel tercer i quart lloc es disputaran aquest proper dimecres , 9 d'octubre , a les 22:30 hores en l'Estadi del Complex Municipal de Futbol de Vilanova i la Geltrú.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.