DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

JORNADES GASTRONÒMIQUES

La campanya de la gamba de Vilanova, 'un èxit sense precedents' per als agents implicats


Redacció Vilanova i la Geltrú

13-10-2013 18:26

Ajuntament, Freixenet, Confraria de Pescadors, Gremi d'Hoteleria i Restauració, Menja't Vilanova i Estació Nàutica demanen continuïtat al projecte

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El Mercat del Centre va servir d'escenari per a que tots els actors implicats a la campanya promocional de la Gamba de Vilanova fessin una valoració del que han estat les Jornades Gastronòmiques que han agrupat a gairebé una trentena de restaurants de la ciutat al llarg de més de dos mesos. El regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Gerard Figueras, va qualificar la campanya de "com a molt positiva i sense precedents a la ciutat. Hem assolit el fet de posar a Vilanova i la Geltrú al mapa gastronòmic de Catalunya, i ho hem fet de manera conjunta. Tant Freixenet, que ha pagat la meitat del cost de la campanya, com el Gremi d'Hoteleria i Restauració, Menja't Vilanova i l'Estació Nàutica, hem demostrat que es pot treballar de manera conjunta i treure'n uns molts bons resultats."

Per la seva banda, Miquel Illa, Patró Major de la Confraria de Pescadors, assegurà que "ens ha agradat molt veure el ressò del nostre producte a una gran quantitat de mitjans de comunicació. En fem una valoració molt positiva". La trobada amb els mitjans de comunicació també va comptar amb la presència de Pere Bonet, director de Comunicació de Freixenet i un dels principals artífex de la campanya, que considerà que "s'ha complert llargament l'objectiu que es cercava a través d'una gran campanya mediàtica. S'ha aconseguit un nou públic per als restaurants de la ciutat, s'ha parlat de Vilanova i la Geltrú arreu, i per nosaltres ha estat molt satisfactori el maridatge del nostre cava DS amb la Gamba de Vilanova".

La valoració dels restauradors la va iniciar Carlos Alcover, president de Menja't Vilanova que destacà la campanya com "exemplar. Hem tingut una repercussió inesperada. Nosaltres sempre havíem apostat per la gamba, i seguir apostant per aquesta via es situar a Vilanova i la Geltrú com a destinació gastronòmica de primer ordre." Cristòfor Figueras, vicepresident de l'Estació Nàutica afirmà que "s'ha complert l'objectiu que ens marcàvem de cercar nous públic i donar a conèixer un gran producte. Ara això requereix de continuïtat. Des de l'Estació Nàutica estem molt agraïts a l'Ajuntament i a Freixenet per aquesta iniciativa". Finalment. Joan Martí, des del Gremi d'Hoteleria i Restauració es va mostrar "molt content per la campanya. Ens ho han manifestat els restaurants i volem tronar a repetir i que hi hagi més restaurants a la pròxima edició de les jornades. Estem molt agraïts a l'Ajuntament i a Freixenet. Ens agradaria proposar un calendari anual de promoció de més productes de Vilanova i la Geltrú perquè creiem que cal mostrar-los més."

La trobada es va tancar al bar del Mercat del Centre, un dels participants a les Jornades Gastronòmiques de la Gamba, on tots els presents van poder brindar amb el cava DS de Freixenet 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.