Vegueria del Penedès

UN BALL, UNA IL•LUSIÓ

Festival benèfic a Canyelles


Redacció Canyelles

16-10-2013 8:40

Per ajudar el Richi, un nen de 7 anys que pateix un dels tumors cerebrals infantils més agressiu

Ajuntament de Canyelles. Festival benèfic a Canyelles

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El passat dissabte 12 d’octubre el grup "Maraka", encarregat d'organitzar el personatge de la Reina del Carnaval de Sitges va portar a terme a la Sala Multicultural de Canyelles un festival benèfic per ajudar el Richi, un nen de 7 anys que pateix un dels tumors cerebrals infantils més agressiu.

El Richi va realitzar la primera part del seu tractament a Espanya, però el seu cas és de tan complicat que ell i a la seva família s’han desplaçat a un hospital especialitzat de Boston en busca d’una esperança.

Gràcies l’ajut desinteressat i la solidaritat de moltes persones aquesta família pot afrontar les despeses que es desprenen d’aquest tractament, tot i que encara els queda un llarg camí per recórrer.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.