PUBLICITAT
VINS, CAVES I AIGUARDENTS AL PENEDES
16-10-2013 9:19
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
La Secció d’Història de l'Institut d'Estudis Penedesencs organitza el 5è Seminari d’Història del Penedès sota la temàtica EL MON DE LA VITICULTURA, ELS VINS, CAVES I AIGUARDENTS AL PENEDES HISTORIC I AL CAMP DE TARRAGONA.
L'objectiu d'aquesta convocatòria es donar a conèixer la historia i l’evolució de diversos aspectes del mon de la viticultura, l'enologia, els vins, els caves i els seus destil•lats al Penedès Històric i al camp de Tarragona com espai territorial.
El mon del vi, del cava i dels aiguardents apareix sovint en tot tipus d'estudis històrics sobre el Penedès i el Camp de Tarragona, ja que son elements consubstancials a la historia humana d'aquests territoris. El Ve Seminari ha de servir per tornar a posar sobre la taula les darreres recerques sobre aquesta temàtica, de manera que es podran descobrir aspectes històrics, tecnològics, culturals i arquitectònics, entre d'altres.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT