DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El regidor Josep Maria Boix vol convertir el seu nou partit, el PLIM, en l'«alternativa» a l'actual govern


L'HORA

23-01-2003 17:09

La Plataforma Integradora Municipal va presentar-se a Ribes dimarts a la nit

Sota les sigles PLIM (Plataforma Integradora Municipal), l'exregidor de CiU Josep Maria Boix vol convertir-se en «l'alternativa» al govern socialista a les properes eleccions municipals. Boix va presentar el partit dimarts a la nit i va anunciar que ara s'inicia «una etapa per donar a conèixer» la formació. «Volem veure si realment connectem amb els ciutadans», va apuntar l'actual regidor del Grup Mixt. Segons Boix, «dependrà d'aquesta etapa si el PLIM es presenta a les eleccions».

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.