Vegueria del Penedès

CUBA A LA XARXA

El periodista Iroel Sánchez parla a Vilanova de Cuba, 'mentides i dissidències'


Redacció Vilanova i la Geltrú

24-10-2013 16:51

Va presentar el seu nou llibre, on acusa els mitjans de comunicació internacionals de silenciar la veu del bloguers cubans revolucionaris

Aurora Sánchez. El periodista cubà Iroel Sánchez presenta a Vilanova el seu llibre 'Cuba: mentides i dissidències'

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'enginyer, editor i periodista cubà Iroel Sánchez Espinosa va oferir ahir al vespre a l'Ateneu Vilanoví una conferència titulada 'Cuba: mentides i dissidències', on va analitzar també la presència de Cuba a les xarxes. Organitzat pel Casal d´amistat Cuba-Garraf, Sánchez Espinosa va reunir una seixantena de persones i va presentar el seu llibre 'Sospechas y disidencias', on culpa als mitjans de comunicació internacional de silenciar la veu dels bloguers cubans revolucionaris.

La periodista Lourdes Andrés, de l'Associació de Periodistes del Garraf, va presentar la conferència i posterior taula rodona de l'autor del blog La pupil·la insomne, membre de la Unió de Periodistes de Cuba.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.