Vegueria del Penedès

CH VILANOVA

L'infantil femení de l'Hipersimply Vilanova guanya la Cooperativa de Sant Boi


Juan Luis Birlanga Vilanova i la Geltrú

28-10-2013 12:21

Victòria valuosa en un amistós a les portes de l'estrena de la competició oficial

Cedida. Les jugadores de l'infantil femení del CH Vilanova, fent pinya

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El partit era amistós, però ja a les portes de la competició oficial no per això menys important . A la primera part , Eva i Sergio , van treure a pista un equip sòlid que amb caràcter i concentració va superar des del principi a les de Sant Boi.

A poc a poc, les blaves van anar engrandint la diferència en el marcador fins arribar a un 11 a 5 al final de la primera part que deixava la responsabilitat de reaccionar a les visitants.

A l'inici de la segona part , Eva va decidir donar minuts a jugadores provinents de l'Escola Arjau , que en properes temporades seran a les files del CH VNG . Algunes d'elles encara en l'actualitat en edat aleví . Tot i així van mantenir el ritme del partit i van saber mantenir el resultat final favorable a les de Vilanova , que van acabar vencent per un clar 16 a 12 .

Al marge del resultat, cal destacar la bona actitud que s'ha vist en totes les jugadores i l'esperit de lluita i esforç que Eva i Sergio els estan inculcant .

En resum, un bon partit de pretemporada que permet veure molts punts de millora per seguir entrenant i treballant en ells.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.