PER ÒMNIUM CULTURAL
28-10-2013 12:19
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Una quinzena de voluntaris d’arreu de la comarca coordinats per Òmnium Cultural han repartit aquest dissabte 5.000 fulls volants entre Vilafranca, Sant Sadurní i Santa Margarida i els Monjos. La iniciativa vol apuntalar l'exercici del dret a decidir amb arguments diversos i en positiu.
La campanya impulsada per Òmnium Cultural “Un país normal” ha començat avui al matí amb una bustiada massiva i simultània arreu del país. Un miler de voluntaris han repartit 500.000 fulls volants en una seixantena de poblacions catalanes, amb l’objectiu d’apuntalar l'exercici del dret a decidir de Catalunya.
Els fulls volants de la campanya “Un país normal” difonen arguments diversos i en positiu, amb lemes inicials com: “és normal voler un país normal”, “és normal que un país decideixi la seva educació” o bé “és normal que la gent pugui dir el que pensa”. Així, volen combatre els arguments de la por i enfortir un debat democràtic i plural al voltant de la consulta sobre la independència de Catalunya.
Els voluntaris i voluntàries que han participat en la bustiada, que havien rebut formació prèvia, han estat coordinats pel comitè comarcal de campanya. Aquesta acció d'abast nacional donarà pas a d'altres accions locals de proximitat, que volen implicar entitats i persones d'arreu del territori. La campanya “Un país normal” serà l’activitat principal d'Òmnium Cultural per aquest final d’any i pel 2014.
PUBLICITAT
PUBLICITAT