DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

Els comerços podran obrir divendres, festivitat de Tots Sants


Redacció Vilanova i la Geltrú

30-10-2013 18:34

D’acord amb el calendari d'obertura comercial autoritzada pel Departament d'Empresa i Ocupació per a l’any 2013, els comerços també podran obrir els dies 6, 8, 15 i 22 de desembre, amb motiu de la campanya comercial de Nadal

Els comerços de Catalunya podran obrir el proper divendres, 1 de novembre, festivitat de Tots Sants. Aquest és un dels 8 dies festius autoritzats pel Departament d’Empresa i Ocupació per a l’any 2013. El festiu, que coincideix amb un pont de tres dies, és també un dels principals períodes d’afluència de turisme intern i mercat de proximitat.

Aquest festiu d’obertura, a l’igual que el passat 12 d’octubre, s’estableix per facilitar les compres vinculades al canvi d’estació. L’adquisició de productes d’equipament de la persona de la temporada tardor–hivern,  és especialment important en aquesta època de l’any.

El calendari de festius d’obertura autoritzada per a l’any 2013 també permet l’obertura dels establiments comercials els dies 6, 8, 15 i 22 de desembre amb l’objectiu de facilitar les compres nadalenques.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.