PUBLICITAT
FLASH
01-02-2003 8:47
L'Ajuntment de Sitges va constituir ahir la comissió d'investigació d'Urbanisme que ha d'estudiar el desgavell de la regidoria i determinar qui són els responsables polítics i tècnics de l'àrea d'aquesta situació des que es va començar a aplicar el pla general de 1989. La reunió, convocada a les instal·lacions de l'Escorxador a 2/4 de 5 de la tarda, va durar més de dues hores, durant les quals van acordar fixar el calendari que seguirà la comissió, amb una reunió setmanal; van decidir els membres que representaran cada grup municipal; i van resoldre que l'informe final haurà de ser aprovat amb el vot ponderat de cada grup. L'oposició va sortir satisfeta d'aquesta primera sessió.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT