OK LLIGA MASCULINA
17-11-2013 18:36
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Moritz Vendrell ha golejat per 10 gols a 4 al C. P. Vilanova en el partit corresponent a la sisena jornada de l’OK Lliga disputat al Pavelló del C.E. Vendrell amb una discreta assistència de públic. Cal remarcar la poca presència dels aficionats vilanovins
Poc o quasi res podem dir del partit en que la superioritat local ha estat total, especialment en la primera part en que al finalitzar el marcador assenyalava un clar 7 a 1. Després en la segona part els locals han aixecat el peu de l’accelerador i la pròpia inèrcia del resultat ha permès al Vilanova maquillar-ho. Sols això i res més. Dissortadament la situació econòmica per la qual passa el Patí el manté en la posició final de la classificació i si ho hi ha un miracle, es confirmarien els presagis més foscos
Deixarem de comentar el que ha estat el partit, perquè no ha tingut història i sols dir que ens temem que aquella esperança que es va obrir després dels partits de Reus i del Barça, s’està esvaint.
La primera part va començar amb domini del Vendrell. Al minut 3 Jordi Ferrer va fer l'1 a 0 i al minut 6 el mateix jugador va marcar el 2 a 0 amb un xut exterior. Cinc minuts després Jordi Ferrer va fer el seu hat trick. Amb el 3 a 0 al marcador, el Vendrell va continuar jugant amb la mateixa intensitat. Al minut 15, els àrbitres van xiular penal a favor del Vilanova, però Puigbí va aturar el xut de Dani López anul·lant l'esperança dels visitants per retallar distància en el marcador. Al minut 18, Lluís Ferrer va ampliar aquesta distància rematant una passada alçada d'Eloi Albesa. Un minut després els àrbitres van xiular penal a favor del Vendrell, però Lluís Ferrer no va poder superar Povedano. Al minut 21 Lluís Ferrer va fer pujar el 5 a 0 al marcador. A dos minuts per al descans Eloi Albesa va fer el 6 a 0 de falta directa per l'acumulació de deu faltes del Vilanova. Al minut 23 Esteve Pujals va fer el 6 a 1, però al descans es va arribar amb un 7 a 1 perquè Eloi Albesa va tornar a marcar una altra falta directa.
Al descans es va poder gaudir d'un partit d'exhibició del Minihoquei i l'Escola del CE Vendrell.
A la segona part va sortir Xús Fernández de porter substituint Xevi Puigbí. El Vendrell va continuar amb el mateix ritme de la primera part i al minut 29 Sergi Miras va fer el 8 a 1. Al minut 36 els àrbitres van xiular un altre penal a favor del Vendrell. En aquesta ocasió Povedano va aturar el xut d'Àngel Rodríguez, que un minut després va marcar el 9 a 1. Tot seguit el Vendrell va acumular la desena falta i Esteve Pujals va marcar de falta directa el 9 a 2. Al minut 40 els àrbitres van assenyalar falta directa contra el Vendrell i van ensenyar targeta blava a Eloi Albesa. I Esteve Pujals va fer el seu hat trick superant Xús Fernández. Un minut després el Vilanova va acumular la quinzena falta. En aquesta ocasió Jordi Ferrer no va poder fer entrar la pilota a la porteria defensada per Àlex Aguilar. Al minut 46 Dani López va fer el 9 a 4. Al minut 48 Eloi Albesa va culminar una gran jugada col•lectiva marcant el 10 a 4 definitiu.
El proper dimarts 19 de novembre el Moritz CE Vendrell es desplaçarà a Igualada per jugar la setena jornada de l'OK Lliga.
FITXA TECNICA
MORITZ VENDRELL .- Puigbí, Creus, J. Ferrer, Miras, A. Rodriguez ( equip inicial) Albesa. LL. Ferrer; Cortijo, Gual
C.P. VILANOVA .-Povedano, D. López, Pàmies, Pujals, Aragonés ( equip inicial), Cuevas, Sabaté, Brunet
ARBITRES : Sr. Ribó I I. Gonzalez
GOLS
PRIMERA PART
1-0 J. Ferrer ( min3) ; 2-0- J. Ferrer ( min 6) ; 3-0 J. Ferrer ( min 11) ; 4-0 LL. Ferrer ( min18); 5-0 LL. Ferrer ( min20) ; 6-0 Albesa de FDA ( min 23) ; 6-1- Pujals ( min 24) ; -1- Albesa FD ( min 24)
SEGONAPART
8-1- Miras ( min 4) ; 9-1- A. Rodriguez ( min 12) ; 9-2- Pujals de FDA ( min 12) ; 9-3- Pujals de FD ( min 14); 9-4 D.López ( (min 21) ; 10-4 Albesa ( min 23 )
TARGETES BLAVES : Pujals del Patí i Albesa del Vendrell
PUBLICITAT
PUBLICITAT