Vegueria del Penedès

INUNCAT

Protecció Civil manté l'alerta pel risc d'inundacions


Redacció Vilanova i la Geltrú

18-11-2013 9:19

Des que va començar el temporal, s’han superat els 100 l/m2 acumulats en 24 hores a la major part del litoral

EIX. Protecció Civil manté l'alerta pel risc d'inundacions

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Protecció Civil de  la Generalitat (DGPC) manté en ALERTA el Pla INUNCAT pel risc derivat de la intensitat i acumulació de pluges. Es demana extremar la precaució allà on plogui fort i on s’hagi acumulat grans quantitats de pluja en els darrers dies.

Des que va començar el temporal, s’han superat els 100 l/m2 acumulats en 24 hores a la major part del litoral, i en les darreres 24 hores a la zona de Girona. Caldrà extremar les precaucions, especialment a les comarques gironines i evitar les zones pròximes a rius i rierols que poden baixar amb molta aigua.

 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.