DIPUTAT 2.0
19-11-2013 18:42
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El diputat vilanoví Carles Campuzano (CiU) ha estat el primer membre de la Cambra Baixa en obrir el seu propi perfil a change.org, una plataforma de peticions ciutadanes a través de la qual vol que els usuaris li facin arribar demandes i sol.licituds. De fet, la primera no s'ha fet esperar i un usuari d'aquesta eina virtual ja li ha demanat que doni suport a una moció de censura contra el president del govern, Mariano Rajoy, pels escàndols de Bàrcenas i Gürtel.
Campuzano explica en el seu perfil que vol aprofitar change.org per fer una política més vinculada a la vida de la gent i que la ciutadania recuperi la confiança en la capacitat de la política per donar resposta als seus problemes.
PUBLICITAT
PUBLICITAT