NADAL 2013
20-11-2013 16:05
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L’Ajuntament de Canyelles ja té a punt la programació dels actes nadalencs del poble, que s’iniciaran demà a les vuit del vespre amb l’encesa de llums a la plaça Onze de Setembre. Amb aquesta activitat es donarà el tret de sortida a una de les èpoques en que el municipi del Garraf té més moviment social i cultural.
L’encesa dels llums de Nadal, presidida per l’avet donat pel Grup Dona, anirà acompanyat de la inauguració del pessebre del consistori, ubicat a l’entrada de l’edifici, i també el del Casal, amb una representació molt elaborada i espectacular del naixement de Jesús. Enguany, com a novetat, en l’acte es presentarà el disc de nadales interpretat per la coral Moixaina i Pla del Bosc. Un CD enregistrat a l’església Santa Magdalena de Canyelles aquest mes de novembre i que inclou cançons tradicionals de Nadal. En l’acte del dia 21 hi haurà interpretació de les cançons per part de la coral Pla del Bosc.
A més, a partir d’aquesta data, l’Ajuntament ubicarà al vestíbul de l’edifici un punt de recollida de joguines noves o en molt bon estat que seran donades a les criatures que per la seva situació no poden permetre’s de tenir-ne. Durant tots els dies de desembre es recolliran les joguines que els veïns i les veïnes vulguin deixar.
PUBLICITAT
PUBLICITAT