PUBLICITAT
TENNIS TAULA
21-11-2013 10:05
L’equip de segona nacional va patir de valent per guanyar 4-3 el CN Helios de Zaragoza a les Casernes. Als dos punts ja habituals de Rafa Monzó, Francesc Conde sumava un individual clau i molt treballat per 3-2 contra Dobato que permetria que la parella Monzó-Milà pogués disputar el partit de dobles, guanyant-lo per un clar 3- 0.
La propera setmana l’equip té doble partit. Dissabte juguen a Igualada i diumenge al matí reben la visita de l’School Zaragoza.
A preferent, victòria amb espectacle lamentable
A provincial només jugava l’equip de preferent perquè el de tercera descansava. El vilanova rebia la visita del Badalona, rival de la part baixa de la taula, fet que feia preveure un partit relativament còmode. Un punt de Cepero, un de Blanco pare i
dos del seu fill, el segon després d’una discussió pujada de to per un punt discutit que només l’àrbitre no va veure però que per sort local no va influir per res en el desenvolupament del partit.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT