DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Es torna a activar el dispositiu policial contra els robatoris d'habitatges


EL PUNT

12-02-2003 7:30

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


La policia local de Vilanova i la Policía Nacional ha reactivat aquesta setmana el dispositiu especial contra els robatoris d'habitatges després que els darrers dies es produïssin de forma esglaonada tres robatoris en domicilis de la ciutat situats als barris de l'Aragai i Santa Maria. Tot i que la setmana passada hi va haver diverses detencions relacionades amb aquests casos, els agents de la ciutat s'han posat alerta davant els nous casos dels darrers dies.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.