LLEGIR, SENTIR
20-01-2014 20:44
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Coincidint amb el seu desè aniversari, el Festival EVA, En Veu Alta es proposa engegar un ambiciós programa de lectures en veu alta a partir d’un servei de voluntariat. Lectures pretén tornar a donar valor a l’acció de llegir en veu alta en públic com una activitat lúdica i necessària per practicar la capacitat d’escolta i d’abstracció d’idees i imatges a partir de les paraules.
El programa Lectures es basa en un servei de voluntariat que pugui arribar a centres de dia, residències, hospitals o domicilis particulars, i amb el màxim de qualitat possible. El projecte Lectures s’està presentant als Clubs de Lectura de la comarca i a les entitats susceptibles d’aportar el voluntariat necessari per l’èxit del projecte.
Per facilitar la formació d’aquestes persones, el festival EVA proposa el curs LLegir i Sentir, que tindrà lloc a l’escola Arsenal el dissabte 15 de febrer (9’30-14h) amb l’actriu Gemma Reguant.
La inscripció és gratuita per a les persones interessades a formar part d’aquest voluntariat del projecte Lectures i cal fer-la al correu lectures@enveualta.com. I per qui vulgui una formació més especialitzada i continuada, l’EVA i l’Escola de LLetres de l’Odissea ofereixen un curs de 30 hores que començarà el 18 de febrer amb en Jaume C. Pons Alorda per acabar d’aprendre a llegir i a recitar en veu alta.
PUBLICITAT
PUBLICITAT