Vegueria del Penedès

SERVEI D'EMPRENEDORIA

Es creen 26 noves empreses a l'Alt Penedès amb l'assessorament del consell comarcal


Redacció Vilafranca del Penedès

03-02-2014 11:15

Durant l’any 2013, el Servei d’Emprenedoria ha contribuït a crear 26 noves empreses d’entre un total de 169 projectes assessorats de persones que tenien una idea de negoci

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Durant l’any 2013, el Servei d’Emprenedoria del Consell Comarcal ha contribuït a crear 26 noves empreses d’entre un total de 169 projectes assessorats de persones que tenien una idea de negoci.

Les 26 noves empreses pertanyen sobretot als sectors de serveis i comerços.  La 71% de les persones que s’han adreçat al Servei d’Emprenedoria del Consell Comarcal tenien entre 25 i 44 anys; el 8% tenien menys de 25 anys, i el 21% eren majors de 44 anys.

L’Àrea de Promoció Econòmica i Comarcal va atendre 421 persones i va dur a terme 761 accions de suport per a les persones emprenedores i per a les empreses (194 accions de sensibilització per a persones en situació d’atur, 221 assessoraments per a la creació d’empreses, 169 accions d’informació i orientació i 177 accions en empreses que volien consolidar o millorar la seva competitivitat).

El Servei de Creació d’Empreses del Consell Comarcal forma part de la Xarxa Catalunya Emprèn del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.