Vegueria del Penedès

FLASH

El govern de Vilanova ajorna la decisió sobre la Sala i el teatre Apol·lo per al pròxim mandat


EL PUNT

22-02-2003 7:30

Comença la rehabilitació de l'antiga discoteca la Sala per evitar que es deteriori més

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!


El futur de la gran peça d'equipaments de propietat municipal situada al costat de l'hospital, on ara hi ha la Sala i el teatre Apol·lo, es decidirà el pròxim mandat. Ara han començat unes petites obres per aturar la degradació de la Sala, que fa anys que està tancada, però el govern encara no té decidit què s'hi farà. El regidor d'Urbanisme de l'Ajuntament de Vilanova, Jordi Valls, apunta que les diverses possibilitats d'ús continuen obertes, com ara la construcció d'un residència de gent gran. La idea d'un auditori es va descartar, ja que es preveu fer-ne un altre a l'Eixample de Mar.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.