PUBLICITAT
CARNAVAL 2014
02-03-2014 Última revisió: 03-03-2014 9:20
Galeria de fotos de les Comparses
Després de tres dies de festa intensa, el Carnaval de Vilanova i la Geltrú ha arribat avui al punt més àlgid i emblemàtic amb Les Comparses. La festa més dolça del carnaval vilanoví, amb el permís de la Merengada, ha aplegat milers de visitants ansiosos per capturar alguns caramels. No ha estat una tasca gaire difícil, ja que són milers de quilos de caramels els que s'utilitzen com a artilleria durant la festa.
L'acte més participatiu del carnaval vilanoví ha estat presidit un any més pel Carnestoltes i el seu seguici reial, que divendres van protagonitzar un Arrivo ben satíric i que també va reunir centenars de participants en una cinquantena de carrosses.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT