DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

Actes reivindicatius de la pau durant el carnaval


Plataforma Aturem la Guerra

25-02-2003 22:51

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La Plataforma Aturem la Guerra, al Garraf, va celebrar ahir dilluns 24 la concentració setmanal amb 2 minuts de silenci, a la Plaça de la Vila de Vilanova, per protestar contra l'intent de guerra al Iraq.

La plataforma, va valorar positivament totes les iniciatives que s'estan desenvolupant per a sensibilitzar i pressionar per aturar la guerra, però insisteix en la necessitat d'actuar de manera unitària i coordinada per tal de garantir una major eficàcia de les accions.

La Plataforma mantén la convocatòria de reunió cada dilluns a 2/4 de 8 del vespre a l'Ajuntament de Vilanova, i la posterior concentració i dos minuts de silenci per a reivindicar la pau.

Com a properes accions, la Plataforma d'acord amb la Comissió de Carnaval, està preparant les següents:

. Difusió del Turuta per la Pau durant les comparses i en l'entrada i sortida de banderes de la plaça de la Vila.
· Col·locació de banderoles "aturem la Guerra" als balcons de la ciutat i de la plaça de la Vila.
· Llacets blancs per als comparsers i comparseres
· Que els "Coros" de Canestoltes es sumin als dos minuts de silenci el proper dilluns 3 a les 8 del vespre a la Pl. de la Vila.

També, s'està preparant un Festival de Cançons per la Pau, el diumenge 9 de març a les 7 de la tarda al Teatre Principal; una pintada col.lectiva de murals per la Pau, amb la participació d'ORCGIA; I posteriorment una lectura de poemes i textos per la Pau al Foment Vilanoví.

La Plataforma, també ha acordat sumar-se i recolzar el projecte WEBCAM IN IRAQ, demanant a tothom que enviï un fax al ministre de cultura iraquià H.E.Mr.Hamid Y. Hummadi, al núm. 00 964 1 537 32 85, sol·licitant permís per a instal·lar la web cam a Bagdad.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.