Vegueria del Penedès

HOQUEI PATINS

Tot i fer un bon partit, el Vilafranca cau per 7 a 3 amb el Liceo


Redacció Vilafranca del Penedès

24-03-2014 10:20

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

HC Liceo de la Corunya 7 - CP Vilafranca Capital del Vi 3

El Club Patí Vilafranca es va desplaçar a la Corunya per disputar la 22ª jornada de l’OKlliga, en un desplaçament ràpid, en el que van marxar dissabte al matí i a primera hora de diumenge, l’expedixió vilafranquina a tornava a ser a Vilafranca.

Les coses van començar molt bé pels homes de Jordi Garcia, ja que en el minut 4, Pablo Aguarón feia el primer gol vilafranquií. El Vilafranca estaba molt ben posicionat a la pista, i els corunyesos no trobaven la manera de trencar la defensa vilafranquina, al minut quinze de partit Pablo Aguarón tornava a vançar als de la Capital del Vi, i les coses es posaven de cara pels vilafranquins, però el Liceo, un minut després reduia distàncies i posava el 1 a 2, el Vilafranca jugaba molt seriosament, però a manca de quatre minuts, els àrbitres van xiular una penal molt rigurós al equip vilafranquí i Lucas Ordoñez feia l’empat a 2, resultat amb que s’arribaria a la mitja part.

A la represa els vilafranquins, continuaven ben posicionat,s a més van tenir la superioritat numérica d’homes a la pista, després de que Lucas Ordoñez veiés la tarjeta blava en el minut 4. L’empat es resistía en el marcador, però en el minut deu, una bola dividida a la frontal de l’àrea de Gerard Camps, la va aprofitar Jordi Bargalló per fer el 3 a 2. Quatre minuts després una triangulació rápida dels gallecs va permetre a Eduard Lamas fer ràpidament el 4 a 2, i en el mateix minut, Jordi Bargalló v aprofitar una pasada d’un company seu i des de la frontal de l’àrea va posar el 5 a 2. Al Vilafranca   ja se li havia escapat el partit, i més quan els àrbitres van ensenyar una tarjeta blava a Pablo Aguarón a pocs minuts pel final, la falta directa la va transformar Lucas Ordoñez per fer el sisè gol dels locas. En una bona jugada d’atac el Vilafranca posava el tercer gol en el marcador a manca de sis minuts, obra de Jordi Galàn, però pocs després Esduard Lamas tornava a marcar pels gallecs i posava el deifinitu, 7 a 3 en l’electrònic. Amb els resultats d’aquesta jornada, el Vilafranca continua dotzè a la classificació, i a la propera jornada, jugarà contra el Vendrell.

El Sub 23 guanya al PHC Sant Cugat

Els homes de Carles Freixedes han guanayt per 1 a 4 al PHC Sant Cugat en un gran partit de tot l’equip, que ha demostrat el bon momento de joc pel que passa l’equip i que mica en mica va escalant llocs a la classificació.

Resultats dels equips del CP Vilafranca del 22 i 23 de març de 2014

PRE-BENJAMÍ INICIACIÓ: CP VIlafranca 3 – Vilassar HC 0

PRE-BENJAMÍ A: CP Vilafranca3 – CP Sitges 0

PRE-BENJAMÍ B: CP Vilafranca 3 – CP Tordera B 1

PRE-BENJAMÍ C: PB Martorell 3 –  CP Vilafranca  1

PRE-BENJAMÍ C: UE Mollet 3 – CP VIlafranca 2

PRE-BENJAMí D: CP Vilafranca 0 – HC Piera 3

BENJAMÍ: CP Vilafranca 4 – CP Voltregà C 6

ALEVÍ A: CP VIlafranca 9 – CP Calafell B 1

ALEVÍ B: PHC Sant Cugat 5 – CP Vilafranca 3

INFANTIL: CP Masquefa 3  – CP Vilafranca 7

JUVENIL: CE Noia B 4 – CP Vilafranca 5

JÚNIOR: Descansa

Sub-23: PHC Sant Cugat 1 – CP Vilafranca 4

1ª Catalana: CP Vilafranca 2 – CE Noia 4

OKLLIGA: HC Liceo 7 – CP Vilafranca 3

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.