PUBLICITAT
CENT CINQUANTA-VUIT
01-04-2014 18:20
Una trama eròtica emmarcada en una web per a gent casada o amb parella. La primera novel.la de l'autor vilanoví Dani Alba és Cent cinquanta-vuit, una història que portarà la protagonista, la Marta, a viure una aventura que no havia previst. És possible trobar en un desconegut amb qui contactes per mitjà de la xarxa, aquelles sensacions íntimes que saps que et falten però no vols explicar a ningú? S’han de tenir motius per donar aquest pas? La Marta, enginyera, que ho té tot i la seva vida és especialment plena, tant a nivell sentimental com professional, decideix donar aquest pas. És sent alliberada i convençuda de tenir un control absolut del seu temps i de la seva intenció.
La història neix l’estiu del 2013, després d’una llarga sobretaula amb amics. Van arribar a la conclusió que el gènere eròtic en general i en llengua catalana en concret es podia tractar de forma diferent, amb un estil més fresc, més dinàmic, molt més natural. Sense cap necessitat de crear personatges inaccessibles, ni mostrar una manera d’entendre el sexe lluny de la majoria dels lectors.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT