PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
05-03-2003 21:39
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
LAMPA de lIES Dolors Mallafré i Ros organitza un seguit dactivitats entre les quals hi ha el programa de tertúlies que conformen lEscola de Pares i Mares, les activitats extraescolars i els programes compartits amb el professorat que tenen com a finalitat incidir i aprofundir en alguns aspectes de leducació dels nostres fills i filles més enllà de les aules.
Per al mes de març lAMPA proposa tres activitats molt especials:
Setmana del 10 al 14 de març
Programa a Canal Blau Ràdio per a commemorar el 8 de març dia Internacional de la Dona, realitzat per un grup de noies alumnes de tots els cursos amb el títol Parlem-ne: tertúlia sobre la vida de les noies davui
15 de març, a les 20h, Centre Cívic i Esportiu de La Collada
Teatre a càrrec dalumnes dactivitats extraescolars: ESTEM PENJADES! Obra basada en textos dEl Tricicle i de Joan Oliver
20 de març , a les 19h, Biblioteca de lIES Dolors Mallafré
Tertúlia Hamburguesa o cullerada A càrrec de la Dra. M Teresa Joval
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT