Vegueria del Penedès

FLASH

El Patí paga la seva falta d'encert contra un Igualada excessivament especulatiu


EL PUNT

07-03-2003 17:47

Gerard Bertran va ser expulsat rigorosament per una presumpta agressió a l'àrbitre

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!


El Patí Vilanova va ensopegar contra l'Igualada. Els homes d'Albert Pons no van merèixer l'1 a 5 en contra, que va ser un marcador excessiu pels mèrits d'un equip i de l'altre durant el partit. Els igualadins, amb un joc massa especulatiu, en van tenir prou amb les seves individualitats per capgirar el primer gol local, que va posar per davant el Patí com en tantes ocasions anteriors. Les ocasions desaprofitades van tornar a condemnar els verds, que van veure com el rival, sense crear tantes oportunitats, s'emportava els tres punts d'un pavelló vell que es va indignar amb la polèmica actuació arbitral.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.