DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

LES DONES SOCIALISTES VOLEN «MÉS DESITJOS PER A LA CIUTAT AMB ULLS DE DONA»


Agrupació PSC

08-03-2003 9:43

8 de març

Les dones de l’Agrupació socialista de Vilanova i la Geltrú celebraran el 8 de maig, Dia Internacional de la Dona Treballadora, amb una taula a la Rambla Principal en la qual convidaran a les vilanovines a omplir un tarjetó amb desitjos per a la ciutat fets “amb ulls de dona”.

Igual com es va fer fa 4 anys, les propostes de les dones vilanovines s’adreçaran a l’Alcalde Sixte Moral i s’inclouran en les accions del nou govern municipal, després de les eleccions del 25 de maig.

Les dones socialistes van fer un balanç positiu dels desitjos de fa quatre anys complerts en la seva immensa majoria, en un acte celebrat el dia 15 de febrer. Aquest balanç i diversos articles de les persones que van participar en l’acte i d’altres destacades socialistes vilanovines constitueixen l’eix del “PSC Comunicació” , un número extraordinari del butlletí de l’Agrupació Local que també es distribuirà demà a la taula de la Rambla.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.