DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VISITA INSTITUCIONAL

Gay de Montellà rep el nou president de l'ADEG


Redacció Barcelona

29-04-2014 18:48

La trobada ha tingut lloc a la seu barcelonina de Via Laietana i es proposava de caire institucional atesa la recent designació de Jordi Solé com a president de l’ADEG

ADEG. Gay de Montellà rep el nou president de l’ADEG

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Aquest matí el president del Foment del Treball, Joaquim Gay de Montellà, ha rebut una delegació de la junta directiva de l’Associació d’Empresaris del Garraf, l’Alt Penedès i el Baix Penedès, encapçalada pel seu president, Jordi Solé Tuyà.

La trobada ha tingut lloc a la seu barcelonina de Via Laietana i es proposava de caire institucional atesa la recent designació de Jordi Solé com a president de l’ADEG. En el decurs de la reunió s’ha fet un repàs a la vinculació de la primera organització empresarial del Penedès i el Garraf amb la patronal catalana, des de fa més de vint-i-cinc anys. Temes de referència obligada, s’ha parlat de la conjuntura econòmica i de l’encaix empresarial en les relacions entre Catalunya i Espanya.

Així mateix, Gay de Montellà ha aprofitat l’avinentesa per confirmar la seva assistència a La Nit de l’Empresa, la trobada de referència de l’empresariat granpenedesenc, organitzada per l’ADEG, el proper divendres 9 de maig.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.